Usch.

Idag har det varit en jobbig dag. Näsan vill som inte. och jag börjar få ont i halsen. IGEN!! SUCK!!
 vad är det för fel på mig?

Har haft ångest angående val och grejer. Men jag har nog valt rätt. SÅ får det bli iår iallafall.
Michel jackson går och dör, och världen känns ganska mörk.. :(

Men en sak som hände idag när jag o matthias åkte in till jkpg idag var att en mamma med barnvagn bara går övergatan utan att kolla åt båda hållen ifall det kommer någon och tar lite förgivet att folk stannar. Och jag vet många som gör så, kör ut barnvagnen i gatan så att bilister ska stanna. Jag kan inte för mitt LIV förstå HUR FAN man kan göra så? Ja visst det kanske är bilistens plikt att stanna. Men det finns ju idioter överallt. Och om de inte hinner stanna? Eller om det är någon dåre, eller en lastbil i nedförsbacke som kanske har lite svårt för att stanna eller ja, vadsom hälst? Hur tänker man när man kör ut barnvagnen i gatan? nej ni, sånt gör mig UPPRÖRD!!


Men appropå Kyckling! När vi va i jönköping så åkte vi förbi media markt o Köpte Wii O wii fit till mamma, eller ja, så både hon o ja kan använda. För jag har hört ganska mycket bra om den där balans brädan =) hehe. Så nu ska det bli riktigt skojj att träna. Kan vi hoppas iallafall.. Haha =)



Sov gott!! I know i will!!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ohh vad roligt med wii fit! Sjävklart kommer du få fortsätta läsa den nya bloggen! Jag ska bara få ordning på den, fram tills dess fortsätter jag i den gamla! Jo det där med barnvagnar och gå över vägen.... jag brukar göra så ibland.... och jag vet att det är korkat... men oftast så ser jag mig för faktiskt=)



kramar

2009-06-27 @ 08:30:38
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

ooo wii fit verkar ju skitkul.. det vill jag med köpa sen när ekonomin tillåter !!

usch det där att bara gå över.. nee det är livsfarligt.

usch!

tur att et gick bra iaf. men man ska ju aldrig lita på bilisterna till 100 att dom stannar.

självklart kan vi ta en kompisdag/natt !!

saknar dej massor. tänker på dig massor med.

du har fått post med.. från skatteverket.

krama om alla !

idag ska vi ha lite kalas här hemma för Ellen !

mammas stora tjej blir 6 månader nu ju.

shit

2009-06-27 @ 09:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0