With all do respect.

Alltså, jag fattar inte, Jag är arg hela tiden, och irriterad. Är det enbart astinens eller är det något mer?
Just nu vill jag bara sätta mig o kissa på hela jävla världen. Hur länga ska man känna så?  Jag är så sjukt less på att jag aldrig kommer någonvart.

Visserligen, nu har jag ju kommit en bit på väg ang rökningen och det. Men resten? Det är ju så jävla lätt att sitta o jämföra sig med allt o alla, för alla andra har det ju så jävla mkt bättre än mig, ja GRÄSET ÄR ALLTID GRÖNARE PÅ ANDRA SIDAN enligt mig. Är det så in i helvete fel att tänka så?

Jag vet inte. Mitt enda Plus i kväll är att jag har ny tväddade lakan, mitt minus är att jag inte kan mangla dem så dem blir mjuka. Mitt andra minus är att jag är äckelsugen på något, men pluset i det är att jag slipper stoppa i mig onyttigt skit för jag är för slö för att gå och handla ^^


Haha jävla "pitty" inlägg. Men jag måste ju få spy lite galla. Nu ska jag skriva upp en liv plan tänker jag mig.
Sen ska jag äta yoghurt och sova. Och hoppas på att jag inte tar en cigg i morron heller.


Goood kväll.

Kommentarer
Postat av: tezza

det är heeelt okej att må dåligt och tänka som du gör. vi gör det alla.

alla har vi våra dagar som är upp o ner.

vi finns här för dej.

längtar tills på Onsdag =)

kram

2009-06-15 @ 20:03:35
Postat av: Agnieszka

Jo det vore jättekul att skriva någe provocerande... men folk blir så himla arga då......

2009-06-16 @ 10:11:21
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0