And it`s been a while.

Hej hej.
jag har inte så jätte mycket att uppdat med..
Men! Jag har äntligen klippt mig. Känns as nice. Jag är sjukt nöjd. Men funderar lite på färgen. Hm. Vi får se.. =)
Sen så har det inte hänt överdrivet mycket egentligen.
Pluggar och har ångest över framtiden precis som alla andra. Men det ordnar sig väl får vi hoppas ^^

Sen plockade jag ögonbrynen idag, var nog på tiden. Men hur intressant är det på en skala? Ja, inte så jätte kanske.

Men iallafall. Ska bli bättre på att fota iaf. Det är ja ju skit dålig på, att lägga upp bilder här alltså. jag håller med att det inte alltid är så jätte skoj att bara läsa massa text.. jag tycker det är roligare med bloggar som innehåller mycket bilder. Givetvis. Ska bli bättre på det här. Ska ändra designen nån dag när ja känner mig redo. haha..


men iaf. Ska glo på nyaste avsnittet av OTH nu, sen är det sängen, malin ringer o väcker mig imorgonbitti vid nio så det är bäst att lägga sig i tid ;) vad skulle jag göra utan henne. Min lilla kötbulle ;) Mi luv you..

puss o kram!

Kommentarer
Postat av: malin w

så klart, alltid.. vem skulle annars hålla mig sällskap;) mi löv you tooo

2009-03-25 @ 12:00:41
Postat av: Malin w

Efter att vi pratat då du berättade om OTH avsnittet, när jag kom in i köket så va det soundtracket till serien.. jag ba, hrmf skumt ! ^^ haha det va skojit

2009-03-25 @ 15:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0