Det får mig att börja fundera.

alltså. Ibland kan man ju börja undra vad det är för folk man har runt om sig. Folks mesta bekymmer verkar vara självförnekelse. Men glöm inte barn, sanningen ligger i betraktarens ögon? haha. Men ja. Jag trodde du var vuxen gumman lilla. Ärligt.

Hur som hälst. Idag har jag bara pluggat. Typ. Har väl typ gått så där. Sen har jag mest suttit på min lilla brudkista och pratat i telefon. Det blev en bra telefon hörna. Indeed.

Nu på sista tiden har jag bara känt mig gammal. Fast endå befriad på något lustigt vis. Jag vet inte vad det är eller beror på men hur som.

På fredag har jag slutprov i historian oxå. Wish mej luck yes.?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0