En bra dag.

Kan det ju ha vart idag iallafall. Ringde Historia läraren idag. och det gick bra. Landade på ett starkt G .. lite synd att jag ändå va så nära VG. Men men. nöjer mig med mitt G =)

Sen har jag bara pluggat matte hela dagen hos SIbben. Det gick rätt okej, dock är det mycket man inte förstår. Men sånt är så klart livet.
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Pratade med mamma i Telen i en timma ganska exakt. Blir väl så ibland ^^
Borde dock diska nu, har glott på det där i en dag nu, hehe.. Aja. Det blir nog bra.

Jag vet inte, men jag tror  det börjar lossna i frågan vad vill man bli när man blir stor. Jag tror fan det. Hoppas på det iallafall. Ah. det vore gött om det gjorde det iaf.. hoppas bara man inte ändrar sig IGEN .. haha Men, sån är man.

Känns verkligen att det börjar bli vår =) så jäkla skönt.. =) ljusare på kvällarna och, skön luft. och hela kittet..Ajemän =)

Ja, imorrn blir det att plugga o upp till farmor för att käka o fira Tobias som fyller ännu  mera Gubbe. ^^


Men ha det bäst till näst. Puss O kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0