Fredag hela dagen.

Heey.
fan va veckorna går. Men iallafall.. Vaknade runt nio imorse.. kände inte igen mig i mitt egna hem, men sen föll alla bitar på plats =P
Sen vid tolv tiden ringde jag mamma en snabbis o frågade hur hon gjorde maccaronipudding.. ååh vad gott det blev. Jag lagade det alltså.. hehe =) o ja då kom storebror förbi iallafall o käka lite..o sen åkte vi till nypan o han skulle på systemet.. så blidde det oxå..

Nu sitter jag bara o väntar på att han ska bli klar så ja kan gå till mulle o ha lite film kväll.. eller snack kväll som det brukar bli nu förtiden :) hhaha

Imorron ska ja på stan med tezza o ha lite becca o tezza dag.. det va länge sedan! Saknar dig gumman. Förlåt för jag har vart så dålig på att höra av mig..:/

Men men, vi hörs imorron igen barn.. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: tezza

hej gumman.

det gör inget du !

jag vet att du har massor att göra med !

men det var en mkt trevlig dag och tack så mkt för hjälpen med sängen !

ellen sov jättebra i den !!

hoppas att vi kan göra om det snart igen !

vi får ta en långpromenad till med bamse nu när vädret är som det är !!

Vi älskar dej gumman !

2009-03-22 @ 13:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0