Hej älsklingar.

ja så var det onsdag hela dagen.
Pluggade matte på förmiddagen, gick bra, men diagram är ju inte så svårt så :P

sen fick jg snabb besök av jessica och linus. Ungen var överallt ;) haha..
Sen knackade tobias på, o vi åkte upp till pia o käkade sjömansbiff, för tobias blev ännu äldre idag. Hela 27 bast.
My gosh.  Ja gammla kusiner måste man ju ha oxå ^^

Sen skjutsade pappa ner mig till Kvantum, där jag träffade kändisar. Malin o Jakob, och ja följde med dem till mia så jakob kunde klippa sig. ^^ hihi det var ganska skojj.. kan bli sig när man är lite feberyrig.. vafan liksom.. jag ska inte va förkyld längre ..:S

Men så kom vi iallafall överens om att jag skulle klippa mig imorron =D

Jah.. så var det med det :P goood baajs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0