Righteous

Så var det ett par dar sen.
I torsdags, ja då åkte jag till nyköping o träffade tezza o agge, tog oss en fika på coffehous. Det var jätte trevligt det. =)

I fredags skrev jag då prov på historian. Får väl se hur det går, men det lär ju gå åt helvete som vanligt ;)
Sen åkte jag till nyköping igen. O sen var de fest och krogen för hela slanten. Haha. Jag säger då det. Att svepa tequila bara så där, det är starkt gjort. ;) uuuusch.. Först gick vi till olearys, där va de dött, sen gick vi till birgers, där var det kanske lite mer livat, och ja, det var FÖGA intressant kväll.. :S^^

Lördag blev bara chill och melodifestivalen. göh. Helt otroligt tråkigt det har blivit.. naah, dont like.

Idag kollade vi film hos Dennis och kollade på snöovädret. My Gash. Ah jag säger då det.

Men just nu känner jag mig mest tom o ensam. Kanske blir så när man vart omringad av folk hela tiden o sen sitter man bara helt själv så att säga. Men men. Sånt är livet. och imorron börjar jag med Matten.suuuck.

Jaja. den som lever får se.



Puss å kram strejp en svahn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0