Underbar dag hitills =)

Ja idag började dagen med att jag hade ställt klockan på 08.00 klev upp, duschade o vid nio ringde malin <3.
Sen pratade vi i nära 45 min. Att man kan prata så länge typ varje gång är ju helt otroligt, med tanke på hur många gånger vi ringer varandra.. haha =) Men iallafall, vid kvart i tio ringde mulle o så skulle jag ut o vänta på dem vid vägen.
För sen bar det av till Norrköping =D.

Vi kom fram precis i tid för jakob skulle köra halkan ;) så då passade jag och mulle på att gå på stan o chilla lite. Hittade en tröjja, tre filmer och en klocka. Sjukt nöjd =) ah det var riktigt roligt där i norrköping, åkte lite fel här och var men vi klarade oss ju ;) sen åkte vi iallafall tillbaka till halkbanan o skulle hämta upp jake.. Men först var vi tvugna att låna toaletten, och i det lilla väntrumet eller vad man kan kalla det så stod det några gubbar och höll på att sätta upp tidnings ställ osv, så han frågade mig om både ställningarna var lika högt upp, men det var dem inte så ja guidade honom lite. Och Ögonmåttet då, shiit riktigt bra var det tydligen för sen mätte han med vattenpass o de var precis i höjd med varandra.. haha =) det trodde man ju inte ;)

Sen åkte vi hem o träffade malin på stan o tog oss en liten cigg sen åkte vi hem o nu har jag käkat och andats lite.

men här kommer lite bilder.

 
Klockan köpte jag på lagerhaus idag, jag har ju letat efter en vägg klocka som är lite udda, och det kan man ju säga att denna är =)


Sen har jag ju klippt mig, så här blev det, inte så mycket skillnad, men jag gillart =)


Igår köpte jag nya köks dukar på rusta, tyckte dem var riktigt våriga och fina =)

Och så köpte jag en rullgardin till köket, visserligen sitter den inte bra just nu, skulle behöva hänga den lite längre  in i  fönstret, men jag hade igna krokar så det får funka så länge. Men så ser iallafall mitt köksfönster ut nu =)


Vi hörs nog senare bejbs ;)


Kommentarer
Postat av: Malin W

Fan vilken cool klocka, den ska du vara stolt över :P ja du det där med pratandet, haha jag vet inte riktigt det bara går av farten.. haha.. ses sen.. Pössa <3<3<3<3

2009-03-27 @ 10:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0