What do we know.

Åvilkenhelg.
fredag var trotts allt helt underbar. trotts ALLT.
Blev skönt berusad, men när vi gick från dennis blev man lite mer nykter, inte tanken direkt. Först var vi hos malin o förfestade, alltså jag malin erik, dennis och matthias, sen kom robin upp. Hade faktiskt jätte trevligt.
Sen blev jag lite för berusad på det där jävla vinet, men efter ett glas mjölk gick iallafall magontet över. Haha =)

På krogen sen träffade man ju galet med folk, Tezza, Agge, Malin N, Lelle, Pontus, Daniel från gymnasiet, Jossan osv.
Ja det var riktigt trevligt det =)

sen hände det ju massa tråkiga saker oxå. Men overall, så var det kul =)

igår gick jag o malin på bio, såg en shopaholics bekännelser, mjaah, typisk grilie film. Blev lite besviken faktiskt.

Idag har vi faktiskt mest spelat. All 4 dead, hette det nog, typ resident evil spel, alltså massa zombies o grejjer.
O när vet man att man spelat fööör mycket? jo, när man sitter på bussen hem, ser en mörkgestalt på gatan o tänker instinktivt att jag egentligen ska skjuta, o hoppas på att jag har tillräckligt med ammo.. Haha fan.. jag ska nog kirra ett Xbox 360 när jag har pengar ;)


nej dags o sova nu tror jag, hörs imorron vid nio malin ;) <3

puss på er.. bilder kommer oxå imorron btw.. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kirrar du xbox så kommer jag å lirar lätt :P var fan kul

2009-03-30 @ 01:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0