35.5

Det visar iallafall våran temp på framsidan.. OCh där är det ju sol så. :P
Ja som sagt igår käkade vi lite kräftgojjs och drack lite vin. Eller ja, jag o mamma, Mikael drack Cola ;P
Det var himla mysigt. Mös ju till det lite eftersom att det var sista kvällen innan jag åker upp igen. Men jag lär ju åka ner
snart igen.

Så här mysigt hade vi det :P


Idag är det morsdag. Ska till Mormor o Morfar vid fyra o keka lite. Eller det blir nog bara kaffe. Hon orkar nog inte göra middag med tanke på allt. Men det är mysigt det med. Kaffe alltså.

Men nu ska jag nog ut o få lite färg. ;)
Ha det bäst nu till vi hörs igen. Puss puss

Kommentarer
Postat av: tezza

alltid mysigt med lite fika och mys sådär=)

Kan vi träffas ngn dag i veckan ??

Kram

2009-05-31 @ 20:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0