Ålrajt!

Drog hem tIll Mulle o Jakob vid halv sex (?) tiden. Tittade på när de käkade. O väntade på lutte.
När de sedan hade kekat klart så gick vi ut på balkongen och rökte lite. Mulle satte sig i en brassestol och hade det jätte mys. O sen kom hon ju på att sånna kan man ju fälla bakåt. Ja, ryggstödet va.
Sagt o gjort. Sitter hon där och njuter i solen lite, och ett tu tre så ligger hon platt på balkong golvet. OCh tro mig, jag garvar i skrivande stund. Hon gjorde min dag. Haha Jag har inte skrattat så mycket på jag vet inte huuuur länge. Ojoj.
Och jakob blev lite små sur över att hon hade söndet stolen.. haha my gosh.. Sen skulle ja poppa popcorn i deras lilla micro, mm det slutade i rykig lägenhet och gul micro. haha.. Vilken jäkla evening.

Men ja här kommer lite bilder ;)



Hon är inte mongo. Hon asgarvar bara ;)



Vacker vikning ;)



Sen spelade barnen Fisk. eller jag menar RISK..tråk spel ;P Strategi spel som sådant är iiiinte min grejj så ja kolla på



Lutte o Jakob var riktigt inne i spelet. Fsst de var de alla. För de hörde inte ens när jag sa hej då tre gånger. Så jag gick ;) Lika så bra det ;)

Men nej, nu ska ja sega lite sen är det sova. hoppas jag mår lite bättre imorron..

Puss o kram På er barn!!


Kommentarer
Postat av: Agnieszka

haha... vilken rolig bild=)

2009-05-15 @ 08:29:52
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe kul med stolen.

hoppas du kommer ikväll gumman.

kraaaam

2009-05-15 @ 08:33:32
Postat av: maja

Vad är ditt bästa tips för att få håret att bli långt? Komentra på min blogg: Majaalins.blogg.se tack på för hand! :)

2009-05-15 @ 08:39:35
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe jag sa ju hej då =) Hörde du inte det :D

2009-05-15 @ 12:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0