Barn Barn Barn.

Vad har hänt idag?
Jag vaknade kvart över sex. Hade typ en lillebror nästan på mig. Han låg och sniglade typ hela natten. Ska ligga så nära..
Så i natt får han sova i sin egen säng.. haha =P
Gick med honom till dagis halv åtta. Sen hem igen. Käka frulle och var riktigt trött. SÅ jag somnade om igen vid nio o sov till halv ett. Ooh så najs det var =)

Sen har det ju inte hänt så mkt mer. Hämtade hugo kvart över tre o sen har vi bara busat käkat mat och busat lite till. JA tills han höll på o däcka här i soffan vid halv nio tiden :P

Nu har jag mest bara funderat över en massa saker.  men jag blir inte så jävla klok. Inte på något egentligen.
Ja jusst det. Sen har jag hoppat av tyskan oxå. Pallade inte. Så nu kanske det är dags o ta tag i andra saker?


jaah vi hörs imorron. O då kommer mamma HEM =D yaaaaaay..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0