Blogghat?

Nej ni barn. Jag förstår inte. Har blogghatet nu kommit till dem "småbloggarna" ?
Så jävla synd att folk inte har en rygg rad och kan snacka o konfrontera varandra öga mot öga. Det är jävla lätt o skriva om varandra på internet, och nu menar jag i största allmänhet, med tanke på hur mycket nätmobbning det finns.  Me nvad är det för jäkla samhälle?  vad jag kan känna för egen del så försöker jag ALLTID ta upp saker med peroner som jag har konflikter med. ?

Visserligen är bloggen en sida man ska få skriva vad man vill, men kanske inte så det sårar någon annan. För visst är det väl så att man ska försöka  att såra en människa så lite som möjligt i sitt liv?
Sen händer saker som man givetvis inte kan rå för som drabbar andra.
Men det är så himla synd att man inte kan lägga energin på annat, som att försöka vara en glad och öppen människa. Kanske lägga energin på något konstruktivt. OCh ta människor för vad dem är. JUST PRECIS, MÄNNISKOR.

Jag tror internet börjar bli jäkligt förlegat. Det är ju liksom inge kul o läsa bloggar där det bara är konflikter. Särskillt inte när man står mitt emellan två parter. Jag är inte perfekt och har gjort misstag i livet, och mot människor jag bryr mig om. Men jag försöker iallafall lära mig av dem, Mkisstagen alltså.

Nej nu ska ni alla ha en skit bra dag. Och käka en piggelin så ni kanske blir lite glada iallafall..?


Puss på er.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0