Cant Live In fear.

varför hindrar man sig själv så mkt från att göra saker för att man är rädd?
gaah. jag blir gör arg på mig själv. Visst är det så. Men jag tror jag har kommit till insikt.
Jag hoppas det iallafall.

SÅ vi får hoppas att det ordnar sig. Jag tror det här är min grejj. Och jag tror det är va jag vill göra med livet just nu.
Man kan ju aldrig veta om 20 år. Men idag. Idag vill jag nog göra det här. Så jag hoppas jag får svar snart så jag kan söka och förhoppningsvis bli antagen. =)


Men ja. Nog om det. Måste till albertssons när jag kommer hem igen.
it is a Must do!!!


Vi hörs klejter.
Pöss


Kommentarer
Postat av: tezza

nu blir jag ju jättenyfiken. vad är det du vill göra ?

kram

2009-05-24 @ 15:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0