Distingt känsla.

har en jäkligt lustig känsla. Som om hjärna omprogrameras och man kommer att tänka annorlunda imorron. Typ som att jag känner av mognaden i skallen. Som om Min hjärna uppgraderas. Varför känns det så? Det vet jag inte.
Men iallafall. Idag Blev jag fundersam. Jäkligt fundersam.. :/

Annars har jag inte gjort mycket. Följde med mamma o thias till jobbet. Följde med Matthias O TB till ett väg jobb vid skillingaryd? De skulle kolla Skyltningen bara. Sen efter lunch åkte jag o matthias hem. Han hämtade ut sina nya pärcingar och töjsett. Blev lite sugen på att töja nu faktiskt. Men jag vet inte. Vi får se ;)

Efter det så läste jag nya veckorevyn i soffan, men lev så trött att jag tappade tidningen två gånger i ansiktet.. Haha smart va..SÅ jag sov lite. Sen efter det har det inte hänt ett skit egentligen. Jag sitter mest o grubblar. Grubblar gärnet. För allt känns lustigt o annorlunda. Och jag behöver EN REJÄL FYLLA.


aa jusst det. Det skulle ju va rätt kul om nån av mina ca 10 läsare skulle vilja ge sig till känna. Skulle ju va kul o veta ungefär vilka som läser ens blogg. För man kan tänka sig om det är nära släkt som läser så kan ni väl kommentera någon gång? För tips o råd alltså.  Men jag vet att det är mycket begärt. Men det vore skojj


Pussers


Kommentarer
Postat av: Anonym

värst vad du grubblar mkt gumman..

du skulle ha vart med på festen här sist.. du hade fått dej en ordentlig fylla.. precis som jag. välbehövligt.. hoppas att du får din fylla snart. alla behöver en sådan !

2009-05-27 @ 19:51:15
Postat av: Anonym

jag läser emellanåt.. har inte haft tid att kommentera men kommer att göra det.. kramis.. kom gärna o hälsa på snart

2009-05-27 @ 20:10:45
Postat av: hanna

det sista var mitt

2009-05-27 @ 20:11:49
Postat av: Agnieszka

jag läser! men det vet du nog

=)



kram kram

2009-05-27 @ 22:12:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: malin

ja försker läsa så fort jag har internet :) haha

2009-05-29 @ 14:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0