Gomorron,gomiddag,gokväll!

Sitter här i köket på mammas nya köksoffa och kan inte mer än att bara le.
Det är underbart när huset är fullt och hem trevligt. I love it. I really do.
Idag har det egentligen inte hänt så mycket. Lagade good lasagne som vanligt ;) haha o sen cheesecake så vi fick lite efterrätt.. =) yammii..

NU sitter jag mest bara o funderar på om jag ska göra det. Ta steget till storstan? Det kanske kommer vara det bästa beslutet ja gjort i mitt liv. eller inte. Men jag kommer ju inte få reda på det om jag inte tar steget. Eller vad säger ni?

Imorron händer nog inte så mycket heller. Blev sugen på att måla. men dem grejjerna ligger i oxelösund så det blev ju lite svårt. annars kanske vi bakar bullar och hoppas på solsken så man kan ligga o sola eller något.. =)

Men vill ni se en bild på mammas nya köksdel så kommer en nu. Hon tänker sig så där lantligt romantiskt. Så ja varför inte =) Sjukt mysigt är det att sitta här i allafall. För kökssoffa is the shit!
 




Och juss det! Ska ta över brorsan Saab. Yess jag har en bil liksom. Oj vad jag har planer för den. Så nu när jag återvänder till Oxelö/nypan igen om någon vecka eller så, så blir det ju körkortsplugg för hela slanten. Kanske det var den här moroten jag behövde? vem vet, vem vet ;)

Saknar malin dock. ;) <3 hehe vi får se. Stannar förmodligen till efter Morsdag. Men det vet vi inte än. . ;)

Höres imorron bejbs

Kommentarer
Postat av: Malin

jag saknar ju deig med såklart ^^

Men vad fint det blev med soffan, nlev mycket bättre må jag säga =) Du får hälsa Heike och tacka ja du vet för vaddå =) det behöver vi inte ta så här än.. eheh eller hur ?? :P

2009-05-23 @ 22:38:56
Postat av: Malin

just det. har uppdaterat bloggen nu.. komentera gärna är du gullig =)=)<3

2009-05-23 @ 22:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0