It seems.

It seems as people always get what they deserve.

Ibland kan jag inget annat än att bara le.

Idag har jag iallafall haft fullt upp.typ..
Mulle ringde kl 9 imorse o fråga om ja skulle med till nypan. Ja visst. Käka frulle på birgers då jag inte hat något hemma ^^ Sen drog vi in o mötte upp Malin N vid bilrpovningen där hon skulle besikta sin starlet. Efter det drog vi till elgiganten för malin N skulle kolla kamera sladd. Men de hade ingen hemma så han skulle beställa en kabel till henne. Tror jag ^^
Sen for vi till stan o kollade. Hittade två tröjjor eller. Ja en t-shit och en aaas snigg topp. Eller snygg o snygg. Den var väldigt bekväm och fin. Och den satt som en smäck ;P

Efter att vi gått en stund hit och dit for vi ut till skokanonen. bara att inse. Jag kommer för alltid att få gå runt i kill skor..:(
Mjöh..

Aja sen så åkte ja o mulle hem till oxelösund. Drog till jogersö o satt på bryggan o bara snackade om allt o inget. Precis som förr ivärlden. Bara djävligt synd att det blåste så kallt..:( Så nu känns det ju verkligen i näsan min.

Nu har vi käkat. Mulle o jake duschar och sen ska vi glo på eurovision och käka muffins godis o cheps ;) haha..Aah lördags mys helt enkelt. Hoppas ni oxå haft en skit bra dag.. =)

Pyss o Kräm!!


Kommentarer
Postat av: tezza

låter som en bra dag !!

Kram

2009-05-16 @ 21:49:42
Postat av: Anonym

Grattis!!

2009-05-17 @ 12:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0