Inte bra.

PÅ dem senaste, säg tre veckorna har jag sovit hemma i min säng 1 natt. Haha. Jag vet inte. Men jag gillar inte o va hemma. Får ara ångest.. :S


Hur som. Var ett tag sedan jag skrev. Har ju hänt en hel del sen dess.. :/
Men det är lite för mkt för att skriva här. Vi får bara hoppas på det bästa och hoppas att allt blir bra igen.
Visserligen kommer det bli lång rehab o sånt. Men det kommer bli bra. Det tror jag.

Iallafall. Nu snart ska jag o malin ner till stan, och så ska jag åka hem idag.
Asså. Jag har så jävla ont i halsen. Skulle ju va passande o bli sjuk nu. Det som är party imorron.. :/

Jävla förkylningar.. :(

ah vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att du kan komma imorgon då, så du inte blir sjuk..

du ska se att allt löser sig =)

kramar från oss

2009-05-14 @ 10:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0