It is Easy.

Visst är det fan så djävla lätt o sitta o klanka ner på andras beteende när man själv är så djävla perfekt?
Men ärligt talat. Lite självkännedom borde man ju ha? Du förbryllar mig. Man kanske inte ska vara så snabb på att döma andra människor förns man rannsakat sig själv iallafall? ELLER? men det roliga är ju att jag går på det varje gång..haha..ja Jag kan inte mer än att bara skratta åt elendet. Visst.

I alla fulla fall. Idag har det hänt misnt möjliga. var till Mormor o morfar en sväng. Det är väl ok med henne, hon va hemma på permis. Så vi hoppas på att det blir bättre med tiden.

Imorron händer väl inte mycket heller. Ska baka o laga mat iallafall. Så mycket vet jag iallafall.

Så vi hörs då. Nu ska jag nog lägga mig till kojs och sova.

Kommentarer
Postat av: tezza

hej gumman.

skönt att det är bättre med henne.. hoppas verkligen att allt ska bli bra med henne .

vi tänker på er =)

Kram

2009-05-22 @ 08:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0