Kväll i vårt hus.

Idag följde jag med mamma till jobbet igen.
Tänkte jag skulle kolla lite mer på A6 efter nått skojj. Och jag hittade torrschampo. Visserligen Var det "proffs" eller vad dem heter. Deras, så den va ju billig, 45 spänn. Så frågan är ju hur stor skillnaden är eftersom att jag hittade toni and guys torrschampoo oxå. Men den kostade 145 spänn..Lite skillnad på pris liksom.

Men kul o prova iaf eftersom man har typisk nordiskt hår som lätt blir flottit speciellt i luggen. O då känns det så onödigt o tvätta håret varje dag..

Men iallafall. Köpte ett nytt nagellack oxå.. känns ju lite skojj o kanske bli lite vår fräsch.

Men ja iallafall Nu ska jag hjälpa storebror leta efter hans MP3..;P hehe

Vi hörs imorron vänner s må


Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hmm... vadå piggelin?



Jopp allt är lugnt!

kram kram

2009-05-27 @ 07:18:34
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0