Läget som sådan.

Okej, nu har ag skrivit kraffs här ett bra tag.
Inte skrivit om framtidsplaner. Funderingar och utmaningar.
Så idag tänkte jag redovisa för er, släkt o vänner som läser om mig o mitt liv.
Till första augusti(?) ska jag vara ute f rån min lägenhet. Anledningen är att jag inte kan försörja mig, tvivlar på att jag har hittat ett jobb till dess.  SÅ jag flyttar hem till mor igen. Antagligen. Om inte ett under sker innan alltså.

MEN! det kan ju va ypperligt tillfälle att spara pengar på. Förhoppningsvis kan man hitta nått här nere. Jobba på och spara pengar. För just nu känns det som jag har otroligt mycket jag vill göra, men har inte pengarna till det. Och kan jag bo hemma billigt och jobba samtidigt. Why the hell not?

men det är ädå tre månader till dess.
Och jag har som sagt hoppat av tyskan och tänkte, varför inte göra nått annat bra undertiden.
Så mina planer börjar egentligen redan när jag kommer hem, imorron eller lördag.
Nu skriver jag i kronologisk ordning mina planer.
1. Gå till frisören. Fixa en sommar fräsh frippa.
2. Skriva in mig på körskola, antingen i oxd eller nyk, vilket ypperligt tillfälle att lägga tiden på nu när jag inte har så mkt annat för mig.
3. Börja bli mer hälsosam, börja gå morgonpromenader det är iallafall målet minst 5 dagar i veckan à 40 min
4. Göra en 5 års plan med datum och ideer. rama in och sätta upp på min vägg. Eller något liknande.
5. Sluta röka. Med hjälp av antingen snus eller tugummi/plåster. Har sjukt dålig kondis just nu o fortsätter jag kommer jag ju inte leva tills ja är 25.
6. Rensa ut i lägenheten, magasinera, sälja ut och ordna upp skiten. Ut med det gamla.


Ja det är det jag har haft i skallen idag iallafall. Vi får se hur pass drifitig jag är/blir angående denna lista. Men förhoppningsvis så klarar jag av skiten iallafall.. =)

Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: tezza

det låter jättebra med den där listan. och du kommer att klara allt bara du ger dig fan på det =)

kram från oss till dej !

2009-05-07 @ 18:12:07
Postat av: malin

synd att vi inte bodde på samma ställe, för då hade vi kunnat tagit de där promenaderna tillsammans.. :( jag ska oxå sluta röka :D:D:D

2009-05-08 @ 09:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0