Och så slog det till HÅRT.

Ligger här som en jävla bäver med täppt näsa. Mår inte så bra alltså. Fattar inte. varför blir jag förkyld heeela tiden?

Idag har jag inte gjort mycket alls. Gick upp till farmor vid ett typ, blev bjuden på mat så det var ju riktigt bra =) slapp man ju tänka på det idag iaf. Sen kom pappa o elisabeth upp dit o tog en kaffe. så jag fick skjuts hem. Jävligt skönt med tanke på att jag inte mår så bra. Annars har jag bara kännt mig depp o hängig. Jag vet inte vad som är problemet..:/

Och idag har jag namnsdag. Läste i Sn vad mitt namn nu skulle betyda. Gammalt hebreiskt namn som betyder den feta eller kviga. Haha ja då blev jag ju iallafall döpt till rätt namn. Eller jag lever upp till mitt namn kanske man ska säga. ^^


Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du mår bra snart igen !

Vi tänker på dej !

Kram

2009-05-17 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0