Pollen eller förkylning?

Suck.Orkar inte bli sjuk igen. SÅ vi får hoppas att det inte är värre än pollenallergi.
Vaknade jätte skönt idag. Hugo va så duktig o sov i sen egen säng heeeeela natten. Skit bra.
Så vi klev upp vid tjugo över sju o klädde oss o pinnade iväg till dagis. Men han vill gå en omväg hela tiden. Förstår inte varför. Kan va att han tror att man går till Mormor o morfar om vi går vanliga vägen. Och dit vill han som oftast inte..

Just nu sitter jag bara o sippar lite latte här hemma och slöglor på the voice.
Och jag bara längtar till kl fyra ungefär. För då kommer mamma heeem =D

Ja vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hoppas det är pollen och att du slipper bli sjuk. Själv har jag känt av pollen länge, trodde först det var förkylning, men när jag ta r allergitabletter så går det över!

kram kram

2009-05-07 @ 09:04:19
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0