Skjut mig.

Bläh.. Orkade inte gå till Apoteket idag för att köpa nässpray.Kanske ska låta näsan bli frisk av sig själv liksom. eller nått.. Men jobbigt är det iallafall. Iallafall.. Satt och kollade på SVT play förut. O hittade en ny ? Serie som heter Kjell. Haha helt värdelös. Men ack så rolig.  Jag älskar den. Fasst den är helt värdelös ^^  Kolla in den ;)

Sen har jag inte gjort så mkt idag. Kollat serier och slöat. Och lyssnar på musik. Jag älskar John ME. Helt otroligt album, helt otrolig röst. Jag är kär.

Iallafall. Nu sitter jag här och är mest sugen på glass. Men pallar inte kläa på mig o ge mig ut i regnet. Så det fåår vara.

Vi hörs.. Puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0