So we do it once more.

Det känns som mitt liv går i repris. ?
Eller kanske inte mitt.. Eller hur förklarar jag? Skit samma. Mycket som händer. Och fötter ^^

Åker iallafall ner till aneby idag. Hem till min kära mor. Vad jag älskar henne. Den där mamman jag har. Och Dem där bröderna. Jag älskar dem så det gör ont i bland. Ni vet. Jag älskar er andra oxå givet vis ;) ingen annan nämd ingen annan glömd ;)

Så idag spelade jag och malin lite i förmiddags. Det var annorlunda. Tror erik har uppgraderat spelet. Så nu är det jäääkligt svårt på Normal? Ah. Men iallafall. Sen vid tolv kom Mulle o hämtade upp oss. Malin skulle till stan och jag hem. Men jag tittade förbi Farmor en snabbis. Hade en trevlig kaffe stund hon jag. Sen gick jag hem och kollade OTH. åh allt slutade lyckligt. Det gillar vi.

Sen har jag inte orkat göra mat så jag köpte lite nyponsoppa när jag gick hem ifrån farmor. SÅ det har blivit nyponsoppa för hela slanten. Gott och nyttigt? hehe.

Nu väntar jag bara på att storebror ska komma upp och hämta mig, Ska passa på att gå till frissan där nere tror jag. vi får se.

. Vi hörs väl imorron kanske. Puss på er alla!!

Kommentarer
Postat av: MAlin

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS PUUSSSSSSSSSSSSSSSSsss

2009-05-20 @ 18:06:23
Postat av: Anonym

hej gumman!

hoppas du får det bra hemma )= hälsa alla så hemskt mkt...

ellens första tand sticker upp nu så man känner den.. heeelt sjukt ju att den redan syns...

hoppas att allt går bra. och jag hoppas verkligen att du hinner komma tillbaka till namngivningen .. vi älskar dej

2009-05-20 @ 21:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0