Storfrukost.

Ojoj, Som sagt det var ju fullt hus här igår. SÅ jag skulle sova på en säng i hugos rum. Men fifan. Det var som att ligga på en sjukhus brits.. vafalls liksom.. Så jag gick o la mig i soffan i vardagsrummet. För "min" soffa var upptagen =P

Sen vid sju när mikael hade åkt hem till ladugården så gick ja o la mig hos mamma o hugo. Men hugo va skit grinig. Jäkla unge.. haha.. Sen vid nio gick vi alla upp o vid tio kom Mikael o Jimmy o käka frulle med oss.. 

O för en stund sen åkte hela familjen. Så nu är det tomt hus igen. Eller ja. Jag mamma Hugo mikael jimmy o matthias iof. Men aa..

Riktiga handymen dem där två, bygger altan o har sig. Så jag o mamma ska nog baka bullar idag. Tror jag.. hehe


Vi hörs senare pusss

Kommentarer
Postat av: tezza

låter härligt med så mkt folk runt omkring sig.. saknar er alla ruskigt mkt..

skulle ju va riktigt kul om vi alla kunde träffas i sommar eller ngt..

måste sätta fart med det där körkortet så man kan åka till er sen =)

kommer sakna dig som faaan när du flyttat :(

men det finns alltid en sängplats till dej här =)

älskar dej gumman

2009-05-24 @ 13:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0