Utmanad.

Utmaning

1. När gick du upp i morse?  Halv elva?
2. Diamanter eller pärlor? hm..Purls
3. Senaste filmen du såg på bio? EN shopaholocis bekännelser
4. Favorit tv-program? One tree hill ? ^^
5 Vad åt du till frukost? Mackor :P
6. Vad är ditt / dina andranamn? Heike
7. Din favoritmat? allt som är gott
8. Vilken mat gillar du inte? allt som är äckligt =P
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? John ME - Iam John
10. Vilken bil kör du? Muh
11. Vilken är din Favoritmacka?  Macka, Ost o gurka. Men typ baugette blir med kyckling curry sallad =)
12. Vilka mänskliga drag kan du? jag förstår inte innebörden med den här frågan..?
13. Vilka är dina favoritkläder? Alla jag har :P
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Usa. Irland.
15. Favoritklädmärke? Reebok när det gäller shoes. Men ja..
16.Var vill du dra dig tillbaka? På ett pensionärs ställe i florida
17. Favorittid på dagen? När man har nått ogöra :P
18. Var är du född?  Nyköping
19. Vilken är din favorit sport att se på? Hockey
20. Vem tror du inte Gör denna utmaning? alla som läser min blogg o som inte har någon egen blogg
22. Coca Cola eller Pepsi?  Cola Light eller pepsi max.
23. Fotboll eller ishockey? HOCKEY
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla
25. Pedikyr eller manikyr? Manikyr
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Det vet ni rdan
27. Vad ville du bli när du var liten? Allt jag inte har blivit. MEn ett tag var jag inne på barnmorska :P
28. Bästa barndomsminnet? Har en hel del.
29. Varit i Afrika? Nopee
30. Nånsin rullat in någon  i toapapper? Ja
31. Varit med om en bilolycka? Nej men sett ett antal
32. Favoritdag i veckan? Freedag
33. Favoritblomma? uhm..hyacinter luktar ju gott men spindelorchideer är fina
34 Favorit-snabbmatsrestaurant? Subway
35. Äger du en cykel? doss stycken. Men jag använder inte någon av dem
36. Vem fick du senaste mailet från? Pillan
37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Hm jag har ju ett kreditkort oxå
38. Läggdags? Oolika. Men runt tolv brukar de bli nu förtiden .
39. Vems svar är du mest nyfiken på? ..
40. Senaste personen du delade en middag med? Farmor o kusin
41. Vad sysslar du med just nu? Lyssnar musik o föröker andas genom näsan.. men den är jävligt täppt =P
42. Favoritfärg? Svart vitt, grönt
43. Hur många tatueringar? två, eller tre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0