Var är det fina vädret?

De som sa att det skulle va kanon väder här idag. Jo men visst. 15 grader och moln? Är det fint väder det? nääää

Hur som. Igår var jag o gjorde stan med hanna och alicia. Det var jätte trevligt. Kul o träffas igen. Det var ju ett himla bra tag sen vi gick på stan o så. Skönt o snacka med någon som tycker ungefär som en annan. Om allt alltså. =)  Och jag gjorde givetvis av med mer pengar än jag borde. Köpte ett par byxor, en blus och en Handduks turban. Skit smidigt när man duschat. istället för att ha en stor jävla handduk till håret liksom.

Idag vet jag inte vad som händer. Ska ut o gå lite ja mamma o hugo. O fixa i hans rum en aning oxå.
Men här kommer lite bilder från idag, igår o i veckan.



Tuffingen Alicia på ikea =)

Hugo skulle så klart prova turbanen ;P

En aning längdskillnad på matthias o TB, de skulle byta lysrör på jobbet

Och det har ju vart underligt väder här hela veckan..:/

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Hanna och alicia

det var jättekul.. tack för en underbar dag.. du får ta o maila kortet på aliciia.. kramis

2009-05-29 @ 14:12:56
Postat av: Agnieszka

Han är lagom lång matthias.....=)

Hoppas du har det bra och får en fin helg! kram kram

2009-05-29 @ 22:42:14
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

låter som en trevlig helg iaf =)

fint kort på himlen =)

kram

2009-05-30 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0