Visst är jag dålig människa.

det visar sig ju nu.
vet inte hur mycket motgångar en människa kan ta egentligen.
visserligen kanske mina motgångar bara är en skit pettitess för en annan människa. Men det är mina motgångar. Så är det väl.
Vart  ska jag börja?
Ont i halsen. Kan knappt svälja .
Min mobil har lagt av. eller vänster knapphalva iallafall. Så idag bytte jag till mina andra avlagda. Denverkar ju oxå sjunga på sista versen. :/
Inget jobb och ingenframtid. Känns det som. Fan vad jag hatar att tänka på framtiden. Den känns så jävla avlägsen och omöjlig. Vad fan ska det bli av mig. Ush.

Jag vet inte. Men jag får fet ångest när jag är här hemma. eller, hemma o hemma. Här i lägenheten.

Nu sitter jag bara o tråkar o gör inte mycket. dock borde jag sätta på en tvätt. Så det är väl bäst o göra det nu.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0