00:52

En ganska konstig sak jag har för mig ibland är att jag känner ett behov av att skvallra om hollywood kändisar. Varför känner jag att jag behöver det?

Som nu för nån dag sedan läste jag att Neil Patrick Harris, han som spelar barney i how i met your mother är gay. Riktigt gay. Och jag som trott att han är mega strejt eftersom han spelar så himla hyper straight i den serien..

Det här har ja gått och grubblat över lite, och inte direkt haft någon att dela med mej till, för det är ingen jag känner som har det intresset.
Det här är inte första gången heller, jag vill skvallra om kändisar. Men ingen vill skvallra om kändisar med mig.

:/ jag måste hitta ny kompisar är ju ett konstaterande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0