08:51

Hej darlings!
som ni vet har vi flyttat ut till det stora huset på landet. Det är väl dags att ta fram brödkaveln nu och börja baka. Nu är man ju lantis så att säga. ;)
Hur som helst, flytten gick bra, men jag drog givetvis på mig en förkylning. Så det blev som så att Jimmy o Micael var dem som bar, jag o mulle gick och bara var. Och mamma sprang runt som en galen höna ;)<3
Nu är det bara massa små skit kvar i gamla huset. Och så hela garaget då. Men vi har ju inge brådska att flytta ut det heller eftersom att huset måste fixas till lite innan det läggs ut till försäljning. Eller vad som nu händer.

Hur som helst. Vi har varken tv eller internet där ute, så man känner sig lite smått isolerad. Däremot kanske vi kan fixa tv idag =) Internet får vi nästa vecka. Som tur är. hade nog gått sönder annars ;)

Annars mår vi bra (förutom att jag är förkyld som sagt), det är väldigt skönt med lipton ska jag säga. Igår gick jag en sväng utan att ta med kopplet. Det känns så befriande, och bissart. Men som tur är så är lipton en väldigt pålitlig vovve, han lyssnar jäkligt bra på en. Och det är skönt. Nu känns det som man vill ha hur många vovvar som helst där ute ;) haha

Hur som haver, igår började ju även utmaningen, känner mig inte taggad och sugen på det alls. Men det är väl bara kämpa. Det är nog mest, som sagt pga förkylning och att det är rätt mycket nu.. men det är ju bara att hålla ut.. Helt klart ;)

vill ni ha tag på mig, så finns jag knappt på mobilen. haha, det är inte världens bästa mottagning där ute. Men skicka gärna ett sms ;)


Just nu sitter jag o mamma på jobbet, följde med för att ha nått o göra. inge kul o va i ett stort hus utan tv eller internet ju..;) hehe..

Ja det blev ett hackigt inlägg. Men ja. vi hörs. Puss*

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad bra att det gick bra :D Men mindre roligt med förskylning :/



Jag förstår att du vill ha massa vovvisar :P det hade nog jag oxå velat och då är du mycket mera hundmänniska än vad jag är :P haha.



Jag vet att jag skulle ringt i fredags men hela helgen har vart äckelmycket. Men jag kan säkert slå en pling efter att vi vart du vet vart :D och dela med mig av vad som sagt!



Ta hand om dej gumms



pussis<3<3<3

2009-11-02 @ 09:19:12
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: Matthias

Bättre hackigt än inget alls :)

2009-11-02 @ 10:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0