11:56

Oj jag vet helt plötsligti nte hur jag ska inleda detta inlägg. =O Men jag gör ett försök.
Jag är lite trött måste jag erkänna.  hade en hund som inte ville fortsätta sova imorse. sjukt jobbigt.
Men jag gick upp halv nio. vid tio kom målaren, för tredje dagen irad. kan han aldrig vara klar? =P

Just pga honom så kan jag inte ta några bilder. Hur kul är det att se ett sådan rum liksom? Så ja ni får vänta till i kväll ;) haha. Jag bara skjuter på det känner jag. Men iof, ni skulle kunna få lite bilder på nedervåningen helt klart ;)

Nåväl, jag var på skogs prommenix med litton, så han fick springa av sig, sen gick vi hem o tränade på baksidan. tränade sök i det höga gräset. Suveränt ju!! Så nu börjar han fatta att han ska leta efter leksaken istället för att bara..jaha? var tig den vägen? skit samma.. typ.. men nu är han mer på.

Sen har jag eldat i pannan med..gud vad jag kan ;) och imorron funderade jag starkt på om man skulle baka bullar faktiskt.



Nää vet ni va. Den kameran gjorde inte verkligheten så mycket rättvisa. Korten blev äckligt korniga. Nästan lite mobilkamera stuk. Så jag måste hitta laddaren till system kameran.. Så nu får ni vänta lite till ;) 

 Men här är iallafall utsikten från köks fönstret ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0