16:05

Vilken dag. Jag har egentligen inte vart vaken särskillt länge. Blev väckt av mor halv tolv. HALV TOLV...
vafan.. ändå är jag trött ? är det något fel på mig, eller är det årstiden och bristen på något vettigt att göra?
Helt värdelöst är det iallafall. Jag vill åka till ett varmt land känner jag. eller ljus. Vem behöver inte ljus. Jag behöver sommar.. jag vill inte ha vinter. Jag ska flytta till florida tror jag.

Och helt avtänd på julen är jag. Jag skulle lika gärna kunna åka just utomlands och dricka paraply drinkar över jul än o sitta o smälla i sig massa jul mat o se på kalle ankas jul för 21:a gången i mitt liv..

nej jag är inte anti. Jag är trött på att till och med julen känns som en vardag. Så ska det väl inte vara. Jag är trött på att vara trygga becca som inte vågar göra något speciellt. Bleh.

Och visst är det svårt att starta livet närman inte har någon inkomst eller något heller. så vi får väl se hur livet artar sig egentligen.. NU måste jag däremot ta en kopp kaffe eller något innan jag somnar.. helt sjukt ..

Kommentarer
Postat av: Matthias

Hihihi

2009-11-26 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0