17:17

Någon tänker på mig..?

Haha.. nej, igår mina vänner var det julbakning på avancerad nivå. Bakade pepparkakor och lussekatter.
Under bakningen ringer bror och frågar vad jag skulle göra på kvällen, inget speciellt tänkte jag?
- Jaaa men va bra, jag tänkte jag skulle bjuda dig på middag och kanske bio ellern ågot sånt!
Sagt och gjort =) Så vi skulle käka på Jensens Böfhouse tänkte vi, men det var tjock.se!!
Så vi gick neråt och hamnade tillsist på dalbaffo <3...

Sen drog vi hem o kollade på två filmer, the hills run red = skit film och en klassiker, House of wax.. den är rätt bra tycker jag.. men jag har blivit helt förstörd när det kommer till skräckisar...Inget liksom skrämmer mig längre..? Inget äcklar eller förvånad.. Det var mer matthias som satt o hoppade i soffan än mig ;P haha..
Klart man rycker till när det kommer sekvenser som man inte är berädd på.. men then what? =(

Hur som iallafall.. sen vid halv tre somnade vi allihopa.. och vaknade på riktigt halv tolv.. fast, vaknade ett par gånger innan, det ringde och kom massa sms till andreas och matthias och det var hej kom o hjälp mig, men sen när andreas åkte o jobbade så sov ja o matthias vidare..det var sjukt skönt =) haha..

Imorron kommer snickaren halv sju på morron...Orka.. *suck*

jag måste bara säga att jag har haft en sjukt fin helg =) Och jag undrar vad jag har gjort för att förtjäna så fina människor i mitt liv!! ;)

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Och vad händer i veckan då? Tänkte om jag och barnen skulle kommer ner och hälsa på någon dag kanske? kramis

2009-11-29 @ 21:32:59
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Bonden o Muttiputti

Det e för att du gör så fina lussekatter o pepparkakor =D. Pussss o klaaaam

2009-11-29 @ 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0