18:44


Ett Ord.
Flera bilder.











Jag fick dig iallafall att skratta ? ;)


Kommentarer
Postat av: Malin - januarimamma

Haha ne jag skratade inte kollade mest på dina rynkor :P hahaha.



Ne jag vet jag är fan inte stor om man jämför med många andra som är i samma vecka. Så kanske det blir en liiiten bebis :P haha. ne men jag hade sf mått på 24 cm i vecka 27. Helst så ska man väl ha en cm/vecka. så jag borde ligga lite under om man kollar så, men på kurvan på bms papper så ligger jag över :S haha.. ne men sålänge hon säger det är bra så är jag glad =)

Men jag växer väldigt fort nu.



Mamma sa förut faan vad stor du blivit på bara några dagar haha..



puss<3

2009-11-20 @ 19:25:26
URL: http://erikstjejmalin.blogg.se/
Postat av: Malin - januarimamma

Men jag tycker ju att du är söt :D

2009-11-20 @ 22:59:12
URL: http://erikstjejmalin.blogg.se/
Postat av: bonden

var hittade du citronen? haha

2009-11-22 @ 10:44:07
Postat av: Mia

Åh! Fina bilder. Ska du inte bli fotograf i alla fall? Kram från syon

2009-11-24 @ 08:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0