20:38

Im bääd.
Jag har ju fortfarande sån fet blogg torka. Men micael var besviken på mig. " det händer inte mycket på den där bloggen" Nä jag vet. Så jag skriver väl lite då. Vad ska jag skriva om?

Tankar och funderingar. Funderar mest, på är ni inte trötta på mitt eviga tjat om mina vanliga problem områden?
Så jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om, eftersom jag har hela huvudet fullt med saker jag inte får säga. För mig själv, och för andra. aah.. det kommer ju givetvis en dag jag kan säga. Men inte just nu. Och det gör ju det hela lite.. Svårt att komma på något annat att skriva ;)

men hur som helst. Pratade med malin i nästan två timmar idag <3 hihi.. Ja tiden går fort när man får mycket att tala om helt enkelt!

För övrigt så drömmer jag av en ganska avlägsen framtid just nu. Men jag tänker mig, att jag ska till stan någon dag och ta reda på lite utbildning iaf..för jobb ser ju ganska långt bort just nu.

Imorron blir det storbakning här hemma.. Ska baka bröd och bullar tänkte jag.. Men vi får väl se vad det blir..Vi köpte iallafall bigass mjölpåse på ica idag.. så det kanske ska räcka till lite julbakning aswell ;)

Nej men må gott allihop!! Kommer nog med lite bild uppdat imorn ;)

Kommentarer
Postat av: Malin - januarimamma

tiihi <3

När jag väl kommer ner så måste vi baka lite papparkakor :P hehe

Myyys.



pussis<3

2009-11-17 @ 21:31:59
URL: http://erikstjejmalin.blogg.se/
Postat av: Mia (tant)

Jodå, det ÄR kul att läsa om dina vardagsbekymmer :-) Keep on going. Ses imorgon! Kram

2009-11-18 @ 09:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0