21:00

Fantastiskt! På pricken nio ;)
nej men hörrni människor, ska vi sammanfatta dagen?

1. vaknar halv tio. nej ljug. Jag går upp halv tio. Äter frukost. Jag måste säga att det är nog det bästa och finaste som finns i hela världen. Att äta frukost tillsammans med dem man älskar. Det finns faktiskt inget som slår den underbara känslan av avslappnad start på dagen. Underbart!
2. Klär på mig, städar upp lite i mitt rum, gör mig i ordning för avfärd
3. Åker till tranås och har körlektion, kör i princip felfritt, förutom att jag missade en cyklist som körskoleläraren fick panikbromsa för. Well, jag lär mig ju av det. Att ha bättre koll på övergångs ställen.
4. Åker till lövstigen, hämtar lite grejjer och jox. Kör, jag älskar att köra bil! Åker till ica och handlar inför ikväll.
5. Kör hemmåt, matthias står och väntar på oss, kollar på när jag backar upp på uppfarten(?) ger mig lite tips. Och han är så himla klok den där storebrodern! <3.
6. Klämmer en finne på storebrors rygg..Haha glamoröst jobb. Inte. han somnar i min säng.
7. Jag lagar mat, köttfärspaj. Blev mumsig.
8. Pernilla anländer och en stund där efter även Mia och alexander.
9. Äter och snackar massa skit, och har allmänt trevligt <3
10. De åker hem och jag sätter mig här. Njuter av minnet av en helt underbar dag.

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: muttimucklan

Tack själv min lilla dottimuckla <3

2009-11-19 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0