22:16

Om vi ska sammanfatta dagen.

1.kliver upp halv åtta, känner bara att huvudet är gjort av bomull. Inte skön känsla.
2. Kockar ägg. Äter äggen med en avokado som var äckligt hård. går sedan ut och springer med lipton. *woho hela två varv runt huset sen låg jag nästan på backen*
3. Kollar på days of our lives. Vad fan har dem gjort med philips HÅR ?
4. sitter och funderar. Baka eller inte?
5. Jag bakar.
6. Får huvudvärk. Har ingen aning om varför. Är det för att jag stått och eldat i pannrummet? jag har hört att bränd plast kanske inte är så bra för  huvudet ?
7. Allt går fort efter detta, mamma o hugo kommer hem. Vi fikar lite.
8. Får en panna tjongad i näsan. Inte skönt. Går upp och nästan hysterigråter i min walk in closet. Hugo fick mega dåligt samvete o kramade mig. Men det var ju inte hans fel. Mamma frågar om jag börjar blöda näsblod. Nej Inte en droppe.
9. Badar, i tron om att jag ska få göra det själv, avslappnat med tända ljus och försöka bli av med huvudvärken. Hej hopp. Först krafsar hunden på dörren. Fine. Kom in då? Neej då ska han hålla på och dricka badvattnet..Sen kommer en lillebror in ( finns inget lås på toalettdörren på övervåningen) - ja mä bada? Okej fine. Så tillslut hade jag en lillebror i badkaret med mig. Och en hund som stod och ville I badkaret. Vafan..
10. Äter middag, stupar i soffan, glor på bonde.
11. Sitter här och är mega super trött.

Hoppas er dag har vart till er förväntan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0