21:45

Olustig är bara förnamnet. Ibland önskar jag bara att någon kunde smeka mig medhårs.
på någotvis känns allt som en stor motgång..varför känns det så?

Skit sak samma really.

Igår åkte jag med till storebror och andreas..fick en jävligt bra deal, städa för 500 kronor. Inte mig emot at all.
sen så glodde vi på film..
Död snö
trick r treat
och typ den första kvarten på lesbian vampire killers eller något sådant.
död snö var.. okej, men man tar inte norska på allvar.
Trick r treat var, skum som fan.
sen idag kollade jag på drag me to hell. Den vafaktiskt över förväntan..några läskiga sekvenser fanns det faktiskt med. Och den slutar inte så där helylle lyckosamt heller. ^^

Men nu mina vänner, ska jag ha litet soutpark maraton ;)

puss o kram.

Kommentarer
Postat av: Malin - januarimamma

Jag håller med dej angående död snö.. hehe..



vad är det för motgång??



pussis<3

2009-11-24 @ 09:34:36
URL: http://erikstjejmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0