Grattis på Födelsedagen mor <3



Mamma. Jag har inga pengar. Jag kan inte köpa en present.
Men jag kan ge dig en kärleksförklaring. och den går lite så här..

Om du inte hade vart min mamma hade jag liksom inte funnits på riktigt.
Du är min bästa vän mamma. utan dig skulle jag liksom inte veta hur jag skulle kunna ta ett enda andetag igen.
För, du är min livslina. utan den skulle jag ju liksom drukna i intet, tappa förståndet. 
Hade jag inte haft dig mamma, hade jag inte velat vara den jag är.
Jag tackar gud varje dag, att jag hade privilegiet att få bli din dotter.
Ord kan inte beskriva hur overderlig du är mamma. Precis som ett barn är för sin förälder är en förälder för sina barn. Du är min låga i mörkret. När jag inte känner mig hundra. När jag inte tror på mig själv. Så finns du alltid där. precis som en mamma ska. Men så mycket mer. Som världens bästa vän.
Och trots att vi kanske gnabbas och spelar martyr mot varandra så ska du veta mamma.
Att jag älskar dig mer än jag älskar livet och du är min trygghet personifierad.

Grattis på födelsedagen igen mamma! <3



Kommentarer
Postat av: Mutti

Ohhh den bästa present någonsin <3 <3. Jag skulle inte vara den jag är idag om du/ni (Matthias) inte hade stått vid min sida ni e så underbara. Älskar er så mycket. <3 <3 <3.

2009-12-01 @ 10:58:28
Postat av: Mia

Åhhhhh! Snyft och snörvel Vad fint skrivet. Det kom från hjärtat det.

2009-12-01 @ 12:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0