Lång tid, Ingen sedd.

Hej på er alla. Ja jag har ju fortfarande inte haft internet sen förra helgen i princip. Det börjar göra skada på mitt psyke. Så nu sitter jag ÅTER igen på mammas jobb och slö surfar. Men det blir sånt anticlimax. För när man nu väl sitter vid nätet igen. Då vet man inte vad man ska göra. Det blir lite tråkigt o döfött liksom.

Hur som, och särskillt saknad på bloggen verkar jag inte va heller. Eller ja, av min bror då ;)

Men lite ironiskt är livet, Mamma fick äntligen hem en dongel igår, så vi kunde surfa på mobilt nät. yaay tänkte jag. Öppnar den här dongeln, och frågar mamma var sim kortet är? ja den fanns ju ingenstans, så det blev ju lika mycket anticlimax där..VAFAN.. Kommer itll jobbet idag. Ja då hade simkortet legat här, hela tiden. Men mamma har missat att öppna det kuvertet.. Vafan, skickar man inte allt i  samma?  Jag tycker då det.

Annars har det fan inte hätn så mycke. Vi går och pular i gamla huset. Nu är det inte mycket kvar där, mest garaget..:/ vafalls. Men samtidigt så skulle vi kanske få internet hem idag? aah ironi...


annars så kämpar man bara på som vanligt..
Mulle kommer ner till helgen igen. Det ska ju bli lite roligt hoppas jag ;)
hehe..

Neh. jag hari nte så mycket mer att tillföra.

 

Bilder o sånt kommer när internet finns hemma ;) puss o kram


Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

woho vad roligt att du är tillbaka! Hoppas det där med internet löser sig:)



Hoppas du och Malin får en trevlig helg, hälsa henne!

kramis

2009-11-10 @ 13:10:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jag har saknat dej här.. =)



Jag vet att min nya bloggaddress låter lite småskumt men allt va typ upptaget. Men jag klarade headern hyffsat tycker jag nog :D hehe. gå in och kika vettja. Jag börjar skriva i den imoron =)



pussis<3

2009-11-10 @ 14:11:26
URL: http://erikstjejmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0