<3

tack för kommentarer som stärker. really! =)

Jag vet inte vad jag ska säga.Dagen har bara vart bra liksom. Fast ändå inte. Men jag känner samtidigt att det löser sig. det är bara så jävla skevt att jag inte kan få stöd när jag väl hittar en praktik plats. Nej, då måste ja ha gått arbetslös i 3 månader.. om 3 månader kan jag inte få praktik plats där. Helt sjukt dåligt av arbetsförmedligen. Eller regeringen är det väl egentligen.

Well well.
Hjälpte storebror o städa o så idag, o visade hur man tvättar ;) så nu böör han kunna de haha =)

Annars så är jag bara helt slut. Stängde ner datorn vid två i natt.  Och sen upp vid sex imorse, och så har det bara vart full rulle.. Ja ni så det kan va.


Well. well. <3 *hii*


Kommentarer
Postat av: Malin

fy fan vad dåligt av dem =/ hur fan ska du göra då lixom !? skumt.. Hoppas det löser sig snart =)



pussis<3<3

2009-10-28 @ 09:28:14
URL: http://malinwaern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0