A Damn shame.

Jag måste verkligen säga att det är sjukt jobbigt att vissa saker tar så lång tid att genomföra. :(
Jag vill Ha nuuuu!

Idag har det inte hänt så mycket. Hängt tvätt, vart ute med lipton, vart i tranås, ah lite smått och gott. Ska försöka mig på att göra egna kroketter ikväll. Vi ska käka hamburgare. Så jäkla länge sedan. Men ja, det blev massor med potatismos över från igår och fisk gratängen. Så vi ger det ett försök. Måste bara se att vi har tillräckligt med olja hemma ;)

Det är riiiiktigt kallt ute nu. Så där bitande kallt. brr. Dags att dra fram vinter jackan tror jag.. ^^
<imorron är det Äntligen fredag. Igen. =D shit vad veckorna går fort. Idag är det redan en hel jäkla vecka sedan som malin o malin kom o hämtade mig o vi åkte till nypan . gisses. gisses i tell you.


ah. Nej men ni, ha en super bra torsdag. Jag fudnerar på att rita lite nu. Pyss pyss

Åh så gott han sover..jaha då =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa.. kan du inte göra det :P :D hehe.. Pussis<3

2009-10-01 @ 21:48:39
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha.. ja det blev lite fel dära. Om det bara va kunde vara enkelt och komma ner =) hehe.. pussis<3

2009-10-02 @ 08:49:53
URL: http://malinwaern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0