Alltsåååå..

Okej, jag tänkte jag så fint skulle ge er en fin godnatt bild på mitt über säcksiga natllinne och läggins som är sjukt skönt o sova i. Kanske en fin bild på min rumpa i boxer troserna som inhandlades i Ullared-på geeekås.
fast. Mobilen jag har. är ju inte modern. den är simpel. Så jag råkade trycka ett enda fel i all sin enkelhet. o whipps så var allt liksom borta. Tillintet gjort.

Men samtidigt så står jag liksom på toaletten och powsar som vanligt. ( därför toa ljus har bästa ljuset typ)
Och vad upptäcker jag. Min mage känns ständigt uppblåst. Alltså, inte tjock på det viset. Eller så har den oxå blivit tjockare igen. Så jag känner, nej fan. Det här är inte kul.

Så vad göra.? Dra p sig spandexena igen och tuttekrossaren ( träningsbrah) och börjar gympa som attan för att träna bort den här jävla degen som envist sitter runt min kropp. ååhåå. Jag skulle ju börja springa med lipton..

jag behöver någon, som PÅ riktigt utmanar mig. Annars kan jag ju fuska för mig själv hur mycket som helst. Jag är ju liksom världens snällaste dommare..Ett brott mot reglerna och jag förlåter hur som..äh du får spela bättre nästa gång typ..  Jag behöver en hård dommare. Hård men rättvis.

*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*
*skärpning!!*

 

:*


Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Jag vill utmana dig bekka! Från och med måndag så ska både du och jag använda en stegräknare och räkna varje dag hur många steg vi går.... och den som har gått minst antal steg fram tills du kommer till nypan får bjuda den andra på Sushi!?! Låter det bra? Iaf en liten morot att jobba mot=)



sen får vi varje dag anteckna hur många steg vi gått.... och INTE FUSKA alls!



kramis

2009-10-16 @ 21:16:29
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0