Äpplet faller inte så långt från livmodern.

Följande dialog sades mellan mig och min mor idag.

Jag: asså, nu har jag blivit kvinna igen för 500älfte gången
Mor: va?
Jag: Asså, orkaah, det är den tiden på månaden igen
Mor: Jaha, så du menar att du inte är kvinna när du inte har mens?
Jag: joo men man säger ju att man har blitt kvinna när man får sin första mens, så ja. skit samma
Mor: jahaaa du tänker så..haha ja, då har jag ju blitt kvinna många gånger
Jag: Ja undra hur många gånger man har haft mens hitills egentligen. Jag har ju haft regelbunden mens sen jag fick den, o det är 8:a år sen. hm.. *huvudräkna*
Mor: jaa men då får du väl ta 8 x 12 då?
Jag: mmh det blev väl 800 eeh
Mor: ja öh 824 då. Ja du har haft mens 824 gånger i ditt liv hitlls
Jag: Oj! snacka om mycket.

Mamma går iväg o damsuger och vi känner så jävligt smarta. haha.
Varav jag tar upp mobilen, känner att den där 24 siffran känns osäker. När jag slår in 12 x 8 inser jag att det blev 96? vafan. slog jag verkligen in x tecknet?  Ja. det gjorde jag.
Behöver jag säga att vi hade åt helvete fel ;) hahahaha vi är ju för goa.

Som sagt var. Äpplet faller inte så långt från livmodern ;)


Kommentarer
Postat av: Mutti

hahahaha.... Snacka om hjärnsläpp x 800...=D

2009-10-22 @ 16:25:24
Postat av: malin

Sv: Japps det är så illa just nu, sjukt va!?



haha japps ni är för goa.. Det där bevisar det ju bara :P

2009-10-22 @ 18:49:58
URL: http://malinwaern.blogg.se/
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

hahahaha:)

2009-10-22 @ 20:23:47
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0