Bajsstugav (läs inte om du äter frukost samtidigt)

Fyfan, enda sedan vi kom hem från ullared, eller snarare när vi åkte dit, så har jag mått sketit i magen.
Typ igår på dagen började det kännad bättre och så, men på kvällen, så har det bara runnit ur mej. HELA NATTEN.
har väl sprungit på toa så där 6-7 ggr i natt. För fisa kan man inte. Då har man nått ovälkommet i trosan.

Vafan. jävla magsjuka? gå över nu!

igår drabbades även micael. så nu är vi tre st här hemma som skiter hej vilt. åååh..
Orkar inte..:(

Som sagt, nu måste jag gå IGEN. *suck*

Kommentarer
Postat av: Matthias

Hihihi ^^

2009-10-11 @ 10:08:58
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Hoppas du blir bra i magen snart.... sådär blir jag i magen när jag dricker mjölk! Så jag vet tyvärr hur du har det!

kramis

2009-10-11 @ 13:24:43
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0