Begär.

Jag fick ett riktigt riktigt rit begär nu så här på kvällen. Kanske jag skulle ta o rita lite då?
Men vem och vad ska jag rita då? ingen aning.
Jag måste önska mig mer tusch pennor i födelsedags present eller något sånt.

Måste bara berätta att jag har börjat läsa i Tjockholms bibeln. Och det är lite övningar i den som jag kanske skulle ta o göra nu då?

Äh, idag på risk ettan, så kände jag bara hur jag saknar att sitta bakom skolbänken och diskutera saker med andra människor. det var ganska givande. jag gillar att diskutera. Det har jag märkt.

Mm. Nej. Jag måste rita. Känner jag.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dags att örja plugga igen då :D

2009-10-07 @ 18:06:43
URL: http://malinwaern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0