Beviset.

Beviset på att hunden faktiskt växer. Pernilla tog bilder på lipton precis när vi hade skaffat honom typ. japp. Nog fan har han vuxit alltid ^^

Men once a baby. Always a baby ;) men man kan ju undra vad det är för stubbar lipton står vid..:/



Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!Skärpmig!

Jaja.
Imorron SKA jag

1. Städa mitt rum
2. packa mitt rum
3.byta lakan o sånt i sängen
4.ut och köra,om nu mamma är med på det ;)
5. Börja om med Matdagbok. Börja skriva idag igen.
6. Rensa i mina garderober.

Sen vet jag inte. Men det här MÅSTE jag göra. Jag är så jävla lat. Faan.

Nu vill jag även väldigt gärna färga håret brunt igen...Frågan är ju om man bara ska låta det va till i december då jag har klarat av att va utan socker i en månad ( själv förtroende måste man ju ha ;)

Nej fy vad flummit det här inlägget blev då?

Just det. Eftersom att alla andra frågar. Är det nått ni vill läsa mer om? nått annat jag ska skriva?
ah. jag förväntar mig inte många svar precis.

 

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0