Bullbekah

Ja asså. Jag har bakat bullar.
Men, jag förstår mig verkligen inte på våran hushållsassistent. Det är liksom som armar som ska bearbeta degen. Men jag glömmer lik väl förbannat bort hur den ska sitta. Så ja, men bullar blev det iallafall!.
Nästan lite morfar stil på dem =D hooohoo.. Jag ska ta bild på dem sen. Jag lovar ;)

Gick för övrigt en timme med litton idag. så det blev ju en ganska lång prommenix. Men så ställer han sig o bara kräks. Frågan är ju, om det var något han åt. Eller om det är lekakulorna han tuggar på, på mornarna?
Well never know.


Men vet ni, sen gjorde jag nått ännu coolare. Hemma gjorda raggisar =D stekte dem kanske lite för kort stund. Men det var gott.. Nu vet jag att min bror kommer o fråga om jag hade fläsk till. Och det kanske jag borde. Knaperstekt bacon hade ju passat ypperligt till dessa. mm..Gott.

Ah. nej. Nu ska jag borsta hund. Och försöka klippa klorna. Om jag vågar :/

Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Guud så gott med raggisar.... ohh nästan så jag måste göra det någon dag snart=)

BUllen såg smarrig ut oxå=)

kramis

2009-10-21 @ 16:11:31
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0